נמצאו 0 חדרים באזור שלך!

קידום אתרים

קידום אתרים במנועי החיפוש זה עסק מורכב ולעיתים אף יקר מאוד.לפני שבכלל מתחילים לקדם אתר חשוב לדעת למי האתר מיועד מי קהל היעד והיכן כדאי להשקיע את מירב המשאבים , ההבדל בין אתר מצליח לאתר נכשל נאמד בכמות הגולשים באתר.

נכון להיום מנוע החיפוש הנחשב ביותר בעולם הוא גוגל ולכן חשוב לבנות את האתר בהתאמה מקסימאלית
לדרישות גוגל.

מכיוון שמנועי החיפוש המודרניים ובפרט גוגל בודקים מאות נתונים שונים על מנת לקבוע את סדרי
העדיפויות באופן הצגת הנתונים חשוב להיות ממוקדים ולנסות להביא את האתר גבוה ככל שניתן
בתוצאות החיפוש.

לקדם אתר זו מלאכה מורכבת מאוד ותוכלו למצוא מידע רב ברחבי הרשת המתייחס לנושא זה.
בSSD סטודיו אנחנו בונים את האתרים תוך כדי התחשבות מלאה בדרישות מנועי החיפוש.
במסגרת בניית אתר אנחנו נשמח לייעץ לכם כיצד לקדם את אתרכם ולבנות איתכם יחד
תוכנית קידום העונה לצרכי הקידום האישיים שלכם במסגרת תקציב ידוע מראש.

מכיוון שלפעמים קידום אתר ובפרט אתר חדש לוקח זמן רב , עומדת לפניכם מערכת הקישורים
הממומנים של גוגל אנחנו נשמח לסייע לכם בהרשמה למערכת וניתן הדרכה מלאה ללקוחותינו
כיצד להשתמש במערכת בצורה הטובה ביותר.

חשוב לזכור:
הכול מתחיל בבניית האתר.
חשוב להחליף קישורים עם אתרים בעלי תוכן דומה או אינטרס משותף.
שימוש במערכות דינאמיות עדכוני תוכן ושינויים באתר.
סבלנות.

במערכת הכתבות שבאתר תוכלו למצאו מאמרים אודות קידום ובניית אתר , ותוכלו להעזר
בתכנים על מנת ללמוד על הנושא קצת יותר.

כתבות בנושא קידום אתר:
הכלים של גוגל
קידום אתרים עשה זאת בעצמך
הסוד של גוגל

קידום אתרים – מדברים בגובה העיניים
מקימים אתר חדש? יש בבעלותכם אתר ואתם רוצים לקדמו? תחום קידום אתרים
נהייה לאומנות ומדע יחדיו והוא הולך ומתפתח בקצב מסחרר. נתחיל בכך שהנושא
מורכב ואינו מסתיים לעולם, אף על פי שבעזרת פעולות פשוטות באופן יחסי ניתן
להגיע לתוצאות מרשימות.

נחלק את התחום לשני נושאים עיקריים ומאתגרים בפני עצמם.
הראשון הוא הבאת הגולש לאתרכם בפעם הראשונה, השני הוא לגרום לו להיכנס פעם
נוספת.
הבאת הגולש בפעם הראשונה אל האתר שלכם, ובשפה מקצועית ניתוב
רשתי הוא אתגר לא פשוט.

קהל היעד הגולש באינטרנט הינו קהל מתוחכם, חד וקצר
סבלנות.

נתחיל אם כן, בפרסום האתר ובשחיטת פרה קדושה מסוימת, הפרסום הטוב
ביותר לאתרי אינטרנט הוא לא ברשת! שמעתם נכון. מחקרים מוכיחים כי דווקא
שימוש פרסומי באמצעי תקשורת אחרים כגון טלוויזיה, ועיתונות, הוא שנוגע
בכמות המקסימאלית של אנשים, ובכך חושף את האתר בפני רבים.
פרסום מסוג זה הוא תורה שלמה בפני עצמה, וכמובן שלא ניכנס לנושא זה במאמר הנוכחי.

פרסום האתר ברשת עצמה הוא אפשרות נוספת ומוכרת. הכוונה גם במודעות פרסומיות
המופיעות באתרים שונים, וגם בקישורים מתוך אתרים הנוגעים לתחום בו עוסק
האתר שלכם. מבחינת מינוף המודעות, נשאף תמיד ליצור מודעה מתוחכמת ומגרה
שתמשוך את העין ותעניין את הגולש. קישורים באתרים אחרים הינם בעלי חשיבות
רבה. ככל שישנם יותר קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים, והם עצמם פופולאריים
ובעלי דירוג גבוה (לגבי דירוג, נתייחס בהמשך), כך גם האתר שלכם יזכה
לכניסות רבות יותר ודירוג גבוה.

האפשרות הנוספת והחשובה ביותר לקדם אתר היא באמצעות מנועי
חיפוש. את מיקום האתר שלכם ברשימה שהתקבלה לאחר חיפוש קובע הדירוג של האתר.
דירוג זה מורכב מעשרות פרמטרים והוא משתנה בין מנועי החיפוש השונים.

יישום נכון של כללי הדירוג יגרום להצלחה ולכן יש לרדת לעומקם. בין כללים אלו:
בחירה נכונה ומחושבת של הכותרות באתר, כלומר נשתמש במילות מפתח, בהם סביר
להניח שישתמש גולש בחיפוש אחר תכנים המופיעים באתר. השחלת מילות מפתח
מבודדות (ללא סימני פיסוק ואותיות נלוות) ביחס של כ-3 ל-100 מילים.

חשוב לציין כי הפרזה בדבר תחשב כאופטימיזציית יתר ותפגע בדירוג. דרך נוספת היא
עריכת קישורים פנימיים בין דפי האתר. העסק עובד כנבואה המגשימה עצמה, אתר
בעל דירוג טוב יזכה ליותר כניסות וכך דירוגו יעלה.

עד לכאן, זוהי מחצית הדרך ולשמחתכם אולי הקשה. התחום השני הוא
להשאיר את הגולש בתוך האתר ואף לגרום לו להיכנס פעמים נוספות. כמובן שהדבר
תלוי הרבה מאוד בהשקעה הויזואלית במראה האתר ובתוכן או המוצר המופיעים בו.
דפי האתר צריכים להיות מקצועיים, מדויקים ומנוסחים בצורה נאותה.

עליהם להיות נעימים לעין, ויחד עם זאת מעניינים ואטראקטיבים. תחום בניית האתרים
רחב ומתוחכם, ולרשותכם תוכנות בניית אתרים ביתיות ופשוטות, תוכנות
מקצועיות, וכמובן האפשרות המקובלת והמומלצת – להיעזר באיש מקצוע בתחום.
התוצאות מדברות בעד עצמן, וכשמדובר באתר בעל פוטנציאל פיננסי חשוב להשקיע
בו על מנת – למקסם את הרווחים.

כפי שצוין בהתחלה, קידום אתרים לא מסתיים לעולם.

יש לשפר ולעדכן את האתר וכך גם את פירוסמו והקישורים אליו.
ניתן לעקוב אחרי דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש השונים באמצעות כלים
נוחים הניתנים להורדה מאתר סרגל הכלים של גוגל. בדיקה נוספת אשר ניתן לבצע
היא בדיקת פופולאריות לאתר בעזרת מדד ALEXA המופיע באתר החברה.

תחום קידום אתרים הינו מורכב ודורש השקעה רבה, אך התוצאות אינן מאחרות לבוא. יש לרדת לעומק הדברים ולהמשיך לחדש ושפר.
למידע נוסף אתם מוזמנים לתאם איתנו פגישה
בהצלחה!
Designing Dreams Building Websites