נמצאו 0 חדרים באזור שלך!

שיווק באינטרנט מאמר

שיווק באינטרנט 

שיווק באינטרנט + בניית אתר מקצועי = הצלחה
מאמר זה יסביר בקצרה , מספר כללים בסיסיים כיצד בונים אתר נכון על מנת לשווק אותו בהצלחה.

מאמרים נוספים:

מדריך בניית אתרים


שיווק באינטרנט
תוכן מרכיבי המפתח להצלחה באינטרנט:
האינטרנט פתח עולם חדש של הזדמנויות אף לבעלי העסקים הקטנים המבוססים בבית. ישנו מספר לא מבוטל של מיליונרים עצמאיים שמצאו אל הונם באינטרנט. מיליונרים חדשים אלו לא שונים ממני וממך. הם התחילו את עסקי האינטרנט שלהם מאפס, מצאו נישה ובנו את הצלחתם בצעדים קטנים, יום אחר יום.

"אני באמת יכול לעשות כסף באינטרנט?" למעשה, כן, אפשר לעשות כסף באינטרנט. המון כסף. רק צריך לנקוט בצעדים הנחוצים בכדי שהדבר יקרה. חייב להיות לך חשק אמיתי להצליח ואת הגישה להצלחה.


אם אתה באמת מחויב להצלחה, אתה תצליח. זה עד כדי כך פשוט.

הסוד האמיתי ליצירת עסק אינטרנטי מצליח אמיתי, הוא החלטיות. רוב האנשים נכשלים בדיוק ברגע שבו הם עומדים להצליח. למה? בגלל שהם נכנעים. חסר להם הלהט האמיתי שצריך בשביל להצליח. כל עוד ממשיכים לנסות, לא נכשלים.
מתחת יש רשימה של מה שאני מרגיש שהם הרכיבים החשובים ביותר להצלחה באינטרנט:


להט אמיתי
בכדי להיות מצליח, אתם חייבים להיות להוטים לחלוטין לגבי העסק שלכם וההצלחה. אם אין לכם להט "כנה", לא יהיה לכם את הדחף האישי הנחוץ שצריך בשביל להצליח.


אתר משלכם
עסקים המאוחסנים על שרתים חינמיים לא נלקחים ברצינות ובאופן כללי נחשבים ללא מקצועיים. אם לחברה לא אכפת מספיק מהעסק בכדי לקנות אתר, לקוחות פוטנציאליים עלולים לא להרגיש מספיק בנוח בכדי לעשות איתה עסקים. חברה עם אתר משלה שנראה מקצועי, תהיה בעלת אחוזי הצלחה גבוהים בהרבה בהשוואה לחברה ששמה את האתר בשרת חינמי.


אתר מקצועי
אתר האינטרנט שלכם משקף ישירות אתכם ואת העסק שלכם. יצירת אתר מקצועי המתוכנן למכור תיקח זמן ומאמץ רבים, כיוון שיש הרבה דברים שלהם צריך לשים לב, חוץ מהעיצוב. חייבים להסתכל על התמונה הרחבה ובאופן ספציפי לתכנן אתר שיכול למכור וזוהי מטרתו הראשונית.


תוכן איכותי
בכדי ליצור רצף תנועה יציב באתר, חייבים לתת למבקרים סיבות לבוא ולחזור אליו בעתיד. חייבים לתת למבקרים תוכן טרי על בסיס תקופתי.


תנועה ממוקדת
לא משנה כמה טוב האתר, אלא אם כן מקבלים תנועה איכותית וממוקדת, האתר לא יהיה שווה כלום. האתר עשוי לקבל מאות מבקרים ביום. למרות זאת, אם הם לא מעוניינים במוצרים ובשירותים המוצעים בו, כל התנועה הזו היא חסרת חשיבות. חייבים לדחוף תנועה מתמדת של מבקרים ממוקדים לאתר.


רשימת עדכונים אופציונאלית
פרסום עצמי הוא חלק הכרחי של הצלחתכם. פרסומים אלו לא רק נותנים לכם קו תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים, ומאפשרים לקדם את המוצרים והשירותים, אלא גם בונים אמינות.

מוצרים על פי הזמנה
למרות שתוכניות שיווק מובנות יכולות להביא לרווחים רבים, רווחי אינטרנט אמיתיים באים משיווק של מוצרים על פי הזמנה מיוחדת.

טקסט מכירות מוחץ באתר

מילויכם הן עמוד התווך של העסק. המוצר, האתר ואסטרטגיות השיווק תלויות במילים. אתם חייבים ללמוד כיצד לכתוב מילים משכנעות הכתובות באופן ממוקד ללקוח. אתם חייבים להרגיש את צרכי הלקוח ולכתוב את טקסט המכירה עם תשוקה, התלהבות וביעילות.

אסטרטגיות שיווק מוחצות
פיתוח אסטרטגיות שיווק מצליחות הוא חלק חיוני של ההצלחה בעולם הווירטואלי. בכדי להצליח, חובה לפתח וליישם תוכנית אסטרטגית הכוללת את הבא:
- מוצר מעולה
- אתר הממוקד במכירות
- אסטרטגיית מכירות מעולה
כל צעד משחק תפקיד חשוב באסטרטגיה הכוללת וחייב להיות בנוי עם הפוטנציאל המלא. אפילו אם אחד הצעדים נכשל, סיכויי ההצלחה יהיו גבוהים יותר מאשר במצב שבו אין תוכנית.

משלוח מוצר מיידי (הניתן להורדה, גישה ישירה, וכו')
משתמשי אינטרנט משתוקקים למידע, כיוון שזהו מרכז האינטרנט. יש להם רצון אמיתי ללמוד והם רוצים את המידע ברגע זה.
המוצרים הטובים ביותר למכירה באינטרנט הם אלו שיכולים להישלח ישירות ובו ברגע דרך הרשת.

קבלת כרטיסי אשראי
אם עושים עסק באינטרנט, קבלת כרטיסי אשראי היא חיונית. חייבים לתת ללקוחות גישה לתהליך הזמנות מקוון וקל ואת האפשרות לשלם על ההזמנה באותו הרגע.

אמינות
כיזמי אינטרנט,זוהי אחריותכם האישית להבטיח כי מבקרי האתר מרגישים בנוח איתכם ועם האתר. בכדי להרוויח את אמון וביטחון הלקוחות, חייבים ליצור אמינות בסיסית.

גישה
גישתכם היא המרכיב הכי חשוב בהגדרת ההצלחה. חייבים לחשוב באופן חיובי ולהיות מוכנים לעקוף כל מכשול שיוצב לפניכם. האמת היא, שאתם באמת יכולים לעשות מה שבא לכם בראש. רק צריך להאמין שיכולים ולהאמין בעצמכם מעל הכל.

אסטרטגיות שיווק אתר האינטרנט
פיתוח אסטרטגיית אינטרנט מוצלחת הוא מפתח לההצלחה המקוונת שלכם. האסטרטגיה לא רק כוללת את המאמצים השיווקיים והפרסומיים, אלא גם את האתר עצמו, שמשחק תפקיד חשוב מאוד.
חייבים לפתח וליישם אסטרטגיות שיווק של טווח ארוך וגם קצר בכדי ליצור תנועה ערה, עקבית וממוקדת לאתר.
פיתוח אסטרטגיה חזקה הוא חלק חשוב של ההצלחה. למרות זאת, אלא אם האתר מעוצב באופן ספציפי למכירות, כל המאמצים הם לשווא. חייבים לראות את התמונה הכוללת לפני שמתחילים.
אסטרטגיות לטווח קצר הן אלו המביאות לכם עליה זמנית בתנועה. למרות שטכניקות אלו הן חשובות מאוד לקידום התוכנית הכללית, הן רק מקור זמני של תנועה, ולעולם אין לסמוך עליהן בטווח הארוך.

אסטרטגיות שיווק לטווח קצר כוללות:
1) פרסום אפשרויות קניה צורה זו של שיווק כוללת מגזינים ווירטואלים, פרסומים באתר ומודעות מסווגות. למרות שחשוב לפעמים לקנות פרסום, הדבר משמש לטווח הקצר ומביא תוצאות לטווח הקצר.
2) לוח מודעות למרות שחלוקת הידע המקצועי והנסיון בלוחות יכול להביא לתנועה רבה באתר, זוהי עליה זמנית בתנועה. היא לא תמשיך להביא לתוצאות. רוב הלוחות רק מראים מספר פרסומים והשאר מושארים בארכיון.
מנועי חיפוש
קבלת דירוג גבוה במנועי חיפוש הוא קרב בלתי נגמר. קיימת האפשרות שיום אחד האתר שלכם יהיה בדירוג העליון, וביום הבא הוא כבר לא יהיה קיים. חשוב מאוד לפרסם את האתר במנועי החיפוש, אך ניסיונות להשאיר אותו בדירוג העליון יכולים לעלות הרבה זמן וכסף. עדיף שהמאמצים יושקעו בפיתוח טכניקות שיווק יותר יעילות.
בכדי ליצור זרם יציב של תנועה לאתר, חייבים לשווק בשביל העתיד. טכניקות שיווק לטווח ארוך הן אלו שמביאות תוצאות אפילו בעתיד הרחוק.

אסטרטגיות שיווק לטווח ארוך כוללות:
רשימות תפוצה
בקשו את שמות המבקרים ואת כתובות האימייל שלהם. כתגמול, הציעו להם פרסום חשוב, קורס חינם או מידע חשוב אחר. על ידי בנייה מתמדת של רשימות התפוצה, אתם יוצרים מסד נתונים גדול ולטווח ארוך של קליינטים פוטנציאלים.

מתנות
תנו משהו חשוב עם חריטה של שמכם, שם החברה, המוצר או השירות. המתנות יכולות להיות תוכנה שיצרתם, ספר אלקטרוני חינם, או אפילו קורס חינם. המפתח ליצירת מתנות לטווח ארוך הוא להרשות שהדבר יופץ באופן חופשי. אם המתנה היא טובה, מהר מאוד היא תתפשט בכל האינטרנט ותמשיך להיות בסירקולציה באופן תמידי.

תוכן
תנו לקהילת האינטרנט תוכן בחינם. תוכן בא בגוון צורות כגון מאמרים, ספרי הסברה, עצות, דיווחים וכל דבר אחר שעליו אפשר לחשוב. תנו לתוכן להיות מופץ באופן חופשי במגזינים באינטרנט ובאתרים. תוכן הוא נוחיות המבוקשת בקהילה האינטרנטית ועשוי לתת לאתר שלכם חשיה רבה בשנים שלאחר מכן.
תוכנית שיווק יציבה באינטרנט תכלול הכול, החל מהמודעות ועד מכתבי התודה והמעקב ללקוחות. כל תהליך בתוכנית חייב לשרת אינטרס מסוים ולבצע תפקיד מסוים שמוגדר מראש.

1) האסטרטגיות קצרות הטווח יביאו זרימה לאתר עם פערים. כל פעם שתשימו מודעה, התנועה תזרום. לאחר מספר ימים, התנועה תפסיק.
2) האסטרטגיות ארוכות הטווח יביאו זרימה יציבה ומתמדת יותר לאתר. ככל שהזמן יעבור, כך התנועה תשתפר.
3) המודעה חייבת לקלוט את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים ולגרום להם להיות סקרנים. היא חייבת לגרום להם ללחוץ על העכבר ולהגיע לאתר.
4) אז האתר ישתלט וייתן להם מידע נוסף, ויוביל את הלקוחות הפוטנציאליים לעמוד ההזמנות.
5) עמוד ההזמנות יהיה מוצף בכל היתרונות שלמוצר יש להציע וישכנע אותם לקנות.
6) תוכנית השיווק תמשיך להתקיים על ידי סגירת המכירה עם מכתב תודה.
7) הצעד הסופי יהיה לשלוח הודעות מעקב בעתיד בכדי להראות שירות לקוחות טוב ולהודיע על מוצרים חדשים.

תוכנית שיווק היא חובה. אם אין לכם כיוון, אתם תיסעו במעגלים ולעולם לא תגיעו למטרותיכם. תכננו את עבודתכם ואת התוכנית. אתם עשויים להתפלא לטובה מהתוצאות.
צור קשר 050-3838838
Designing Dreams Building Websites